mandag 6. juli 2009

The Return of me

Nok en evighet har passert. Jeg trodde jeg hadde landet, men akk så feil kan man åpenbart ta. Så hva har så skjedd mens denne evigheten har passert? Vel, en psykopatisk mann, en plutselig stabil eks-kjæreste, en strøken leilighet, hundrevis av liter med vin, og en haug med tilfeldige forbindelser, thats what. I denne perioden har det gått opp for meg at "voksen" er et konstruert begrep,som alle andre ja, men som det ser ut til at stadig fylles med kjedelig innhold som det forventes at man skal gjøre til sitt eget så snart man når en viss alder. Jeg har ventet og ventet, men det faller seg liksom ikke naturlig å gjøre det til mitt. Jeg vil være voksen på min måte. Jeg nekter å la meg fange av det stadige forventningspresset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar