mandag 5. januar 2009

Blåmandag

Startet uken på følgende måte:


  • våknet av at vekkerklokken ringte klokken ti på seks og ramlet ut av sengen i et desperat forsøk på å lukke igjen vinduet som blåste tretten blå inn på soverommet.
  • hadde vondt i magen av kjærlighetssorg, generell misnøye og mangel på søvn
  • kom på jobb og oppdaget at kontoret var forvandlet til en iglo grunnet defekte varmeovner
  • jobbet overtid

Om dette tenker jeg følgende:

  • helvete som jeg hater lyden av vekkerklokken min
  • må snart finne meg en ny jobb med fornuftige arbeidstider
  • må slutte å falle så hardt for en mann når jeg først blir forelsket, (hvordan i alle verdens land og rike gjør man egentlig noe med det??)
  • dritt-jobb, dritt folk, og dritt sjef
  • les forrige linje en gang til

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar