fredag 16. januar 2009

Dating

For ikke lenge siden traff jeg en mann på en fest. Han var hyggelig og pratsom og det viste seg at han hadde utmerket film-smak. Vi hadde noen interessante diskusjoner innenfor sosial-tabu-emner som religion og politikk,(med sosial-tabu mener jeg emner som man vanligvis venter litt med å bringe på bane i møte med nye mennesker), og drakk mengder av drinker. Jeg var nok ikke mitt mest kokette selv den kvelden, for å si det sånn. Jeg ville bare ha det gøy og var ikke ute etter å imponere, eller sjekke noen. Kvelden fikk en brå slutt da min venninne plutselig ropte at taxien var kommet og jeg nærmest løp ut døren mens jeg ropte "ha det!". Jeg tenkte ikke særlig mye på den kvelden i ettertid før det plutselig tikket inn en sms her om kvelden.

Han har tenkt på meg og vil at vi skal møtes. Jeg må si jeg er litt overrasket. Denne mannen er slettes ikke min type. Han er vel kanskje det man kan karakterisere som en "blåskjorte", i allefall er det mitt inntrykk så langt. Nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre....

Jeg har ikke vært singel særlig lenge. Jeg er forelsket i en mann som er i ett forhold. Og nå er det en tredje mann i bildet, som altså er betatt av meg.

Miss H mener at jeg må opp på hesten igjen når det gjelder menn. "Hopp i det, vennen. Det er uforpliktende og kan bli gøy. Hva har du å tape?" Mens Miss L mener at jeg burde ta en pause fra alt som handler om menn og bare pleie meg selv og mine interesser en stund.

I skrivende stund er ingen ting avgjort. Tiden får vise.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar