søndag 4. januar 2009

Søndagsblues

I 2009 skal jeg:
  • fortsette å trene
  • være mer positiv til tilværelsen generelt
  • drikke mindre alkohol
  • fokusere på karrièren
  • gi opp håpløse menn

Så langt har jeg:

  • trent hver eneste dag
  • hatt voldelige fantasier som omhandler mennesker jeg finner ekstremt irriterende
  • vært vanvittig fyllesjuk tre av årets første fem dager
  • tenkt hundrevis av tanker om å skifte jobb, men ikke gjort noe aktivt for at det skal skje
  • blitt sjekket opp av en jeg ikke er spesielt interessert i, takket ja til facebook adden fra en gal eks, sendt mail til en x jeg ikke burde ha kontakt med og oppdaget at jeg er håpløst forelsket i en mann som er opptatt.

Dette medfører:

  • lave tanker om egen verdi
  • lave tanker om menneskeheten generelt
  • enorme mengder kaffe
  • enda flere voldelige fantasier
  • intens spilling av musikk som får meg til å gråte

Dagens topp-ti innen sjangeren "faen-jeg-er-så-deppa":

  1. All I want is you -Barry Louis Polisar
  2. Warwick Avenue -Duffy
  3. You dont have to say you love me -Dusty Springfield
  4. Aint no sunshine -Eva Cassidy
  5. Sallys song -Fiona Apple
  6. Come what may -fra filmen Moulin Rouge
  7. Dont speak -No Doubt
  8. Unchained melody -Percy Sledge
  9. Only you -Platters
  10. In a sentimental mood -Duke Ellington

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar