lørdag 1. august 2009

I've got the worst hangover ever

Jeg våknet med en stripe solskinn strategisk plassert over venstre øye. En stripe, som på hvilken som helst annen dag ville vært som et kjærtegn fra sommeren, føltes plutselig som å bli knivstukket i hjernen med en lyssabel. Jeg åpnet øynene lenge nok til å konstatere at maltrakteringen av legemet skyldes en glippe mellom vinduet og gardinene, men jeg klarer ikke å mobilisere krefter til å stå opp og gjøre noe med det. Jeg snur meg rundt og tenker at mer søvn hadde vært fint, men jeg har ikke før tenkt tanken før trommeslageren i hodet begynner å spille. Han har tydeligvis begitt seg ut på en lang solo for de pulserende slagene i tinningene blir bare sterkere og sterkere.

Went out drinking late last night,
I had a blast.
But now the morning light has come
and kicked my ass.

Ruller ut av sengen og faller i gulvet med et brak. Jeg lurer på om noe har krøpet inn i munnen min å lagt seg der for å dø..det kjennes sånn ut. Jeg kryper ut på badet og setter meg i dusjen. Spyler av meg natten før jeg kryper inn under dyna og inntar fosterstilling.

I'll probably never drink again
I may not ever drink again
At least not til next weekend

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar