søndag 16. august 2009

Om å være luremus, ha tomt kjøleskap og moderat fylleangst

Jo mer sex man har jo mer sex vil man ha. Det er rett og slett en mye-vil-ha-mer-problematikk som gjelder også på pulefronten. Min venninne Miss H har en teori om at dersom du ikke har sex på tre måneder så går både kroppen og hjernen inn i en helt nye modus, en modus der sex ikke finnes, det er en slags beskyttelsesmekanisme eller noe sånn. Heldigvis er dette en problemstilling jeg slipper å forholde meg til.

Noen ganger veier jeg opp fordelene og ulempene ved å ta med meg en fyr hjem. På den ene siden har du sex og på den andre siden har du manglende lyst til å våkne opp med noen dagen derpå. I går var det en sånn kveld da den manglende lysten til å våkne opp med en ukjent mann i sengen min slo bena under lysten til å bli pult. Utfordringen besto i at vi allerede var på vei hjem til meg.

Jeg: Dette er ikke en god ide, vi dropper det
Han: Hæ? Tuller du?
Jeg: Nei, jeg vil spise og legge meg
Han: Men jeg har så lyst til å pule deg..
Jeg: Ring vennene dine du nå, det er ikke forsent å dra på nachspiel og finne en søt jente. Ha en fin kveld da.

(klining, litt sånn one-for-the-road).

Så jeg våknet opp alene, thank god. Den neste utfordringen er det kjøleskapet mitt som er så tomt at det er ekko der inne og angsten knyttet til DAD. Det lure er nok å spise noe først og så ta tak i nattens mobilrelaterte skandaler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar