mandag 3. august 2009

Motivasjon ønskes kjøpt

Jeg har et fjell på soveromsgulvet. Fjellet består i hovedsak av klær og bøker, men i morges kunne jeg også konstantere at det ved fjellets fotende befinner seg ting som kaffekopper, to tomme vinflakser og kondompapir. Resten av bopelen ser ikke særlig bedre ut. Det ser ut som om en Tsunami har truffet kjøkkenet og en liten naturkatastrofe er iferd med å inntreffe i stua. Jeg må rydde.

For noen år siden leste jeg om en mann i USA som hadde omkommet da stabler med aviser ramlet ned i hodet hans. Det hører med til historien at mannen var en notorisk samler og at det derfor var snakk om flere hundre aviser. Han ble rett og slett kvalt.

Leiligheten min er altså en potensiell dødsfelle.

Dette burde kanskje fungere som motivasjon i seg selv, men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne så jeg velger å se på tv i steden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar