mandag 24. august 2009

Oppbyggelige høstaktiviteter

Det er på tide å innse at til tross for at kalenderen fortsatt viser august så er det høst i luften og det er på tide å bytte ut utepils, grilling og parkliv med noe annet, men hva?

Jeg er en liste-person. Ja, jeg vet det smaker av nevroser og kamferdrops, men det gir meg oversikt og litt sårt trengt struktur i tilværelsen, så jeg har bestemt meg for å lage en liste over det fine med høsten i steden for å bare løpe ned på polet for å hamstre, leie voldsfilmer og bitche over valgkampen.

Here we go:

1. Det er tid for å finne frem alle høst/vinterklær som har støvet ned i skapet. Det er nesten som å få en helt ny garderobe og det å "få" er fint for jeg er griseblakk.

2. Det er på tide å hamstre sterinlys og som alle vet så ser folk penere ut i dunkel belysning i tillegg til at ingen ser støvet i krokene og jeg slipper å vaske så ofte.

3. Det er premierer på diverse tv-serier..juhuuu!

4. Det er legitimt å ligge inne under pledd å se sesong på sesong med obskure tv-serier på dvd.

5. Det er tid for konserter, utstillinger og annet snadder igjen.

6. Det er tiden for å invitere, og å bli invitert, på middagsselskaper.

7. Det er snart fine høstfarger på trærne.

8. Partysvenskene forsvinner mirakuløst fra bybildet.

9. Det er på tide å drikke rødvin, lese bøker, høre på dyster musikk og skrive.

10. Det er drit lenge til neste bikini-sesong: sprett frem konfekten,sausene og alleandre usunnheter du vil meske deg med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar