fredag 14. august 2009

Fredag! Hepp, hepp!

Grunnet fravær av arbeidsmoral samt tilgang på litt sårt trengt sommervær, har jeg tatt langhelg og det er så deilig med litt ekstra fri. Jeg har sovet i ti timer i natt, gått meg en tur i det fine været og nå sitter jeg å planlegger min neste utenlandstur. Akkurat nå er livet ganske godt.

I går hadde jeg skikkelig høstfølelse og brukte til og med raggsokker inne i leiligheten. Nå kan selvsagt bruken av raggsokker relateres til det faktum at jeg nekter å skru på varmen inne, det er jo tross alt august. Det burde ikke være tid for panelovner, pledd og kakao riktig enda. Frosten i kroppen hadde selvsagt også noe med at jeg var vanvittig fyllesyk, ja igjen, og det midt i uka. Ikke bra det der, men uansett, når jeg våkner opp og er litt uggen så har jeg nesten alltid behov for kroppskontakt. Ikke nødvendigvis puling, selv om det også er fint, men mest kos. Jeg føler meg ørlittegrann patetisk som blir sånn, men jeg kan ikke noe for det. Gårdsdagen krevde virkelig enormt med viljestyrke for å ikke ringe opp en av manneforbindelsene og hyle "kos meg" inn i røret.

Denne patetiske tilstanden fikk meg til å tenke på at det hadde vært uhyre praktisk om drømmemannen dukket opp i løpet av høsten, da hadde jeg liksom fått slått flere fluer i en smekk: kos, varme og en som kan lage denne kakaoen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar